Spetsialistina liitumine ja vastamine

Kes saavad hambaravispetsialistidena vastata?

Vastata saavad kõik Registrisse kantud hambaarstid, ortodondid ja suuhügienistid, kes oma konto lehel on märkinud ära, et on nõus patsientide küsimustele vastama.

Samuti saavad end vastajaks märkida asutused oma konto lehel. NB! Asutuse kontole sisse logimine ei toimu emaili/parooli kombinatsiooniga, vaid automaatlingi abil, mille saate vajadusel hambaarst.ee adminnilt.

Miks tasub spetsialistina hambaarst.ee-s vastata?

Kuna vastused on avalikud, siis on spetsialist ka hambaraviteemalistes veebiotsingutes paremini patsientidele leitav. Vastuse arusaadavus ja põhjalikkus annavad patsientidele aimu selle spetsialisti teadmistest ja väljenduslaadist - mõnele patsiendile sobib rohkem lühike ja otsekohene vastus, teisele pikem ja detailsem. 

Mis teeb vastamise raskeks? 

Interneti teel saabunud küsimus sisaldab enamasti piiratud hulga infot ning vajaks patsiendi täpsemat uurimist, paraku pole see aga võimalik. Sageli saadab patsient oma küsimuse viimases hädas ning ootab vastust võimalikult kiiresti. Hästi vastamine tähendab mõnikord ka konsulteerimist teiste kolleegide ning kirjanduse uurimist, mõnikord on ka arsti töökoormus väga suur ja nii polegi kiiret vastust alati võimalik anda.

Seega avalikult vastamine tähendab järjepidevust ja vastutust oma sõnade eest, arvestades sellega, et vastust loevad ka teised hambaravispetsialistid. Kui selline vastamine teile sobib, olete oodatud liituma! 

Vastamise eest raha ei maksta, ainsaks tasuks on suurem tuntus ning abivajajate aitamise rõõm :)

Kui sageli ja kui kiiresti mul tuleb vastata?

Seda on raske ennustada, mõnel nädalal võib spetsialist meilt saada mitu küsimust, mõnel mitte ühtegi. Sellegipoolest me eeldame, et kontrollite oma postkasti regulaarselt (kord päevas) ning loodame, et vastate 1-3 päeva jooksul.

Spetsialistid saavad vastamisest puhkust jõulude ajal ning suvel, kui küsimusi esitada ei saa. 

Kuidas toimub vastamine?

Kui patsient hambaarst.ee-s küsimuse esitab, saab ta soovi korral valida ka spetsialisti, kellelt vastust ootab. Hambaarst.ee admin saadab küsimuse edasi ühele spetsialistile, valiku tegemisel on mitmeid kriteeriumeid (sh patsiendi eelistus).

Küsimus saabub teie meilile ja seal sisalduv link avab teile hambaarst.ee-s vastamise lehe, kuhu saate vastuse sisestada.  Vastus ei muutu avalikuks automaatselt, vaid selle muudab avalikuks hambaarst.ee admin, kes lisab vajadusel ka märksõnad või lingid, mis vastust veelgi täiendavad. Salvestatud vastust ise muuta ei saa, kuid võimalik on lisada uus täiendav vastus. Kui on vaja mõnda vastust siiski parandada või kustutada, võtke palun ühendust Hambaarst.ee adminniga. 

Kui te mingil põhjusel vastata ei saa (teema ei sobi, info liiga puudulik, olete puhkusel vmt), siis saate vastamise peatada oma kontolehe kaudu. Kui te jätate küsimuse vastamata, siis reeglina kustutab admin selle kuu aja pärast, sest siis pole mõtet enam küsimust teistele edastada. Kui te mingil põhjusel vastata ei saa või ei soovi, siis andke palun adminnile teada ja ta suunab küsimuse kellelegi teisele.

Kui olete kogemata küsimusega emaili oma postkastist kustutanud, saate oma vastamata küsimusi näha ka hambaarst.ee-s pärast sisse logimist - selleks on ülamenüüs profiili juures link.

Kuidas toimub vastamine, kui spetsialist kuulub mitme asutuse alla? Kus on näha vastused?

Olgu siinkohal näitena vastajateks hambaarstid Mari ja Jüri, kellel mõlemal on omanimeline hambaraviasutus, kuid lisaks töötavad nad ühises asutuses "Mari ja Jüri hambaravi"

Sel juhul sõltub vastamise võimalus sellest, millise lehe kaudu küsimus saadeti:

  • kui küsimus algatati tavapäraselt "vastab spetsialist" lehelt, siis saab küsimuse edastada ükskõik millisele spetsialistile, seega kui admin edastab küsimuse Jürile, siis saab ainult tema vastata ning vastused ilmuvad nii "vastab spetsialist" lehel, kui ka Jüri profiililehe all Registris
  • kui küsimus algatati Registrist Jüri profiililehelt, siis saab vastatata ainult tema ning vastused ilmuvad sarnaselt eelmises punktis kirjeldatule; Mari ega ka "Jüri ja Mari hambaravi" vastata ei saa
  • kui küsimus algatati Registrist "Jüri hambaravi" profiililehelt, siis saab vastata vaid see asutus (soovi korral valides vastajaks Jüri); vastused ilmuvad Registris asutuse profiililehel
  • kui küsimus algatati Registrist "Jüri ja Mari hambaravi" alt, siis küsimus saadetakse asutusele, kuid vastamise lehel saab asutus ise määrata, kes vastas:
    • vastused ilmuvad alati "vastab spetsialist" lehel 
    • kui vastajaks on lihtsalt asutus ise, aga spetsialist on määratamata, siis ilmuvad vastused Registris asutuse profiililehel
    • kui vastajaks pandi nt Mari, siis on lisaks vastus näha ka Registris Mari profiililehel

NB! Meie leht kasutab küpsiseid (cookies) veebiliikluse analüüsimiseks ning kasutajakogemuse parandamiseks. Jätkates veebilehe kasutamist, nõustud küpsiste salvestamisega sinu arvutisse.