Küsimus nr 8529

Marek küsis (28. sept 2023)
Tere.
Juhul, kui olen broneeritud hambakliinikus aega, aga haigestumise pärast ei saanud tulla ja ei saanud ka ette teavitada, nüüd kliinik palub tasuda nendele 40 euro, et mina ei ole tulnud. Aga mina ei ole midagi allkirjastanud, et luban tulla kohale ja olen nõus maksma midagi, kui ei tule. Kas seaduse järgi mina pean maksma?
Arina Palm-Lillepea vastas (2023-09-29 21:28)
Tere Marek

Tänan pöördumast.
Tõepoolest on nii, et kui patsient on omale aja broneerinud, samas pole kohale ilmunud, on kliinikutel kujunenud tavaks küsida visiidibroneerimistasu, mida mitteilmumisel võidakse rakendada. Üldjuhul on vastav info leitav kliinikute kodulehel.
Patsient broneerib omale aja, arst ja assistent on valmis vastuvõttu korraldama, kabinet koos vajamineva instrumentaariumiga valmistatakse ette ning kui patsient ei ilmu, on tegemist tühivisiidiga ning arsti/assistendi tööaja raiskamisega.
Juhul kui patsient haigestub või ei ilmne muul väga mõjuval põhjusel ning võtab kliinikuga ühendust, on selge, et broneerimistasu ei pruugita rakendada.

Parimate soovidega

Dr. Arina Palm-Lillepea
kliinikpluss.ee
Arina Palm-Lillepea Arina Palm-Lillepea, hambaarst

KliinikPluss Hambaravi hambaarst, tegeleb ravi- ja proteesitöödega. Haridus: Taru Ülikool 1995-2000a, stomatoloogia eriala. Pidev erialane täiendamine nii Eestis kui välismaal. Eesti Hambaarstide Liidu liige, pädevussertifikaat nr 000241.

Seotud asutusega:
· KliinikPluss Tulika 19C (5.korrus, Flora Ärimaja), Tallinn

NB! Meie leht kasutab küpsiseid (cookies) veebiliikluse analüüsimiseks ning kasutajakogemuse parandamiseks. Jätkates veebilehe kasutamist, nõustud küpsiste salvestamisega sinu arvutisse.