Küsimus nr 5985

Tiit küsis (24. sept 2012)
Tere,
Küsimus puudutab implantaati.
Kas hambaarst (või kirurg) saab teha kindlaks, et patsiendile paigaldatav implantaat ei sobi sellele patsiendile (ei luustu) enne implantaadi paigaldamist. Milline on praktika juhul kui on implantaat paigaldatud, samuti kroon ning kuu või kahe pärast selgub, et implantaat tuleb välja keerata, sest patsiendi organism ei võtnud seda omaks. Kas selle ebaõnnestunud ravi kulu jääb patsiendi kanda? Mis osas ja kas üldse kehtib mingi garantii (materjalid, teenused)?
Ette tänades,
Tiit.
Jan Orn vastas (2012-09-26 13:32)
Tere,
Enne implantaadi paigaldamist selgitab hambaarst välja võimalikud riskifaktorid, mis võivad implantaadi luustumist halvendada või takistada.
Üldine praktika on see, et kui arst otsustab implantaadi paigaldada ja see mingil põhjusel ei luustu, siis patsiendile sellega lisakohustusi (rahalisi) ei kaasne. Uus implantaat paigaldatakse patsiendile tasuta.

tervitades,
Jan Orn
Jan Orn Jan Orn, hambaarst

Haridus: Tartu Ülikool 1989-1994; Töökohad: alates 1995 SA TÜ Kliinikum osak.juhataja; 1995-1998 Tartu Ülikooli õppejõud; alates 1998 Nigul ja Orn Hambaravi hambaarst

Seotud asutusega:
· Nigul ja Orn Hambaravi OÜ Sõbra 56a, II korrus, Tartu, Tartumaa

NB! Meie leht kasutab küpsiseid (cookies) veebiliikluse analüüsimiseks ning kasutajakogemuse parandamiseks. Jätkates veebilehe kasutamist, nõustud küpsiste salvestamisega sinu arvutisse.