Maria küsis (21. veebr 2005)
Käisin valvehambaarsti juurde, pandi plommi. Süstaga ma ei tundnud midagi, kuid nüüd tuli välja, et plomb on pandud ebamugavalt, ning hammas on väga tundlik, ei saa süüa külma või kuuma toitu. Arst ise oli väga närviline ja ei meeldinud mulle ka.
Öeldi, et kehtib garantii- mis see tähendab? Kas mul tuleb uuesti sama arsti juurde minna ja uuesti plommi panna või mul on õigus teise spetsialisti poole pöörduda?
Öeldi, et kehtib garantii- mis see tähendab? Kas mul tuleb uuesti sama arsti juurde minna ja uuesti plommi panna või mul on õigus teise spetsialisti poole pöörduda?
Ivo Ost
vastas (2005-02-22 11:50)
Kui segab täidis siis piisab sellest, kui seda lihvida veidi. Alati on õigus minna teise arsti juurde :)
Kuid garantii on arvatavasti ainult selle arsti oma töödele ja keegi teine garantii korras seda ümber tegema tasuta ei hakka.
Ivo Ost, hambaarst
Kuid garantii on arvatavasti ainult selle arsti oma töödele ja keegi teine garantii korras seda ümber tegema tasuta ei hakka.

Töökoht: Stomms OÜ, Punane 14A-312. Erialased huvid: implantoloogia, proteesimine, kirurgia, ravi.
Seotud asutustega:
·
Lumi Dental (Postimaja Hambakliinik)
Narva mnt 1, Tallinn
·
Stomms OÜ
Punane 14A, kab. 312 (3. korrus), Tallinn