Väljavõtteid EMT-le ja Infoliinile tulnud kõnedest

  • "Öelge mulle see number, kus põder tuleb aasale, klient tahab teada!" (Ilmselt sooviti logo tellida)
  • Klient küsib: "Mis firma see on, kes teeb Nokia telefone?"
  • Klient: "Tere hommikust, ega te ei oska öelda kust saab Põlvast osta sooje lihapirukaid!"
  • Klient: "Ja naberaju 147 i tam u menja bob marley!!! tam nomer pamenilsja ili shto?" (147 on kõnepost)
  • Klient: "Sain just simpel kaardi ja ei võta lutti suhu e. ei saa laadida"
  • Klient küsib: "Kes teab, kui Liivalaias parem teeperv on tasuline parkimine, kas siis vasak pool on ka??"
  • Klient pahur, et miks talle tuli sõnum tasumata arve kohta kui arve peal on olemas rida "Täname õigeaegselt tasutud arve eest". (Arvas, et ta on maksnud juba arve ja nüüd teda lihtsalt tänatakse ja sellepärast on see rida arve peal)
  • Üks klient oli üllatunud kui kuulis ,et lepingut on võimalik ka lõpetada.... .... ta arvas et nüüd on elu lõpuni EMT klient.
  • Tädi helistab, et temal nii suur arve. Et kui tema sõnumit saadab, kas siis kilomeetrid ka loevad. Mina kergitan kulmu ja ei saa aru, et mis mõttes. ja tema siis, et no kui ma olen Rakveres ja Tallinna saadan, kas siis on kallim kui Rakverest Rakverre...
  • Klient: "Miks mul sõnumid tasuta ei lähe? Mul ju see salajane kood olemas? Kui küsisin, et milline kood, siis vastati et on üks kood, ei saa ainult teile öelda." :))
  • "Kas kuumaks on siis väiksem kui ööseks telefoni välja lükkame ?"
  • Murelik klient: "Kas lähenevate jõulude puhul pakub EMT ka sellist teenust... ....et ma annan nimekirja ja EMT türkib sõnumid sisse ning saadab minu sõpradele?"
  • "Sooviksin kontrollida kas IMEI on "kuumas" nimekirjas!!!"
  • Küsiti: "ET- mobiilsevõrgu aadressi!" Mis see küll on???
  • Klient: "Tere, kuidas ma saaks teada oma turvakoodi?"
    Teenindaja: "Mis tüüpi aparaat teil on?"
    Klient: "Kuidas mis tüüpi? Mobiiltelefon!"
  • "Tere! Ma sooviksin teada oma arve seisu "VIIMASEL AJAL"!!!!!"
  • Klient: "Kulge kust seda teie võrku osta saab?"
  • Klient: "Mul ei tule kõned sisse!"
    Teenindaja: "Mida telefoniga pärast kõnet teete?"
    Klient: "Lülitan välja..."
    Teenindaja: "Kas päris välja?"
    Klient: "No ikka muidu aku tühjeneb ju!"
  • Teenindaja: "Kui te raha ära ei maksa siis pannakse teid kinni!"
  • Klient: "Ta käib siin hoovis ringi ja vehib sellega ja mina ei saa telekat vaadata ja see asi segab raadiot ka."
    Teenindaja: "Mis nimelt?"
    Klient: "No see on must u 10 cm pikk ja otsast kummiga."
  • Klient: "Kuidas ma ennast varjata saan?" (Simpel nr salajaseks)
  • Klient: "Soovin välja rääkida!" (Rahvusvahelised kõned)
  • Klient: "Kas soome on ka välismaa?"
  • Klient: "Palju minu mobiilil raha on?" (simpli saldo)
  • Teenindaja: "Kas ta on teil pidevalt püsti ja sees?" (antenni näit telefonil)
  • Klient: "Ma tahaks teada mis kell on see hommikune äratus?"
    Teenindaja: "Mis mõttes?"
    Klient: "Otses mõttes"
    Teenindaja: "Meie poolt kahjuks mingit äratamis teenust ei ole!"
    Klient: "aaa"
  • Teenindaja: "Kas te olete firmas allkirjaõiguslik inimene? On teie nimi B kaardil?
    Klient: "Ma ei tea katseaeg peaks mul läbi olema!!!"
  • Klient: "Mis kell teil hommikuti lahti läheb?"
    Teenindaja: "Kuidas palun?"
    Klient: "No sõna otseses mõttes?"
    Teenindaja: "Te mõtlete mis kell müügiesindused avatakse..?"
    Klient: "Jah!"
  • Simpliomanik küsis, et millega seoses tal need PUK koodid tekkisid!!!!!!!!!
  • "Soovin firmat, kes legaliseeriks illegaalset tarkvara!"
  • "Andke palun Viljandi Sidejaoskonna opisaal!"
  • "Mul oleks vaja nurgakivile kapslit, kuhu saab midagi sisse panna!"
  • Klient: "Palun andke mulle varastatud jalgrataste kokkuost

NB! Meie leht kasutab küpsiseid (cookies) veebiliikluse analüüsimiseks ning kasutajakogemuse parandamiseks. Jätkates veebilehe kasutamist, nõustud küpsiste salvestamisega sinu arvutisse.