Toimumisaeg | 30.-31.mai 2014 |
Toimumiskoht | Radisson Blu Hotel Olümpia, Tallinn |
Lektor | Angelina Sham |
Korraldaja | Dental Club OÜ |
Osavõtutasu | 500,- + 20%KM |
Lisainfo | Pavel.Belev@dentalart.ee või tel: 5292861 |
Veebileht | http://www.braincoach.ru |
Hambaravi ärijuhtimise ja hambaravi teenuste müügi psühholoogilised aspektid.
Programmi eesmärgid:
- osalejatele selgeks teha kompetentsuse erinevust arst– spetsialisti ja ärijuhi vahel.
- Äriprotsessi kõigi lülide ühise ,,pildi,, määramine kliiniku teenuste müügis.
- Teadvustada motiveeriva suhtlemise võimalusi hambaravi patsientidega, mis annab suuremat mõju müügi käigus.
Antud programmi puhul ei ole tegemist olemasolevate meetodite teoreetilise ülevaatega. See on väga praktiline, elav programm, orienteeritud osalejate vajadustele.
Treeningu programm:
1 osa. Üleminek arstirollist ärijuhi ja omaniku rollile
- Sisemise autentsuse vastavus ,,ärijuhi,, rollile
- Neli tähtsamat juhtimise ülesannet
- Juhi vead, mis viivad demotivatsioonile ja parimate töötajate lahkumisele.
- ,,Tähtede,, kasvatamine ja kauakestev koostöö nendega.
- Lahenduste ,,müük,, kaastöötajatele.
- Sisemiste väärtuste integratsioon ja nende lähendamine eesmärkidele.
2 osa. Kõigi äriprotsessi lülide kaasatus kliiniku edendamise protsessi
- Müügi süsteemi loomine, mis on kasulik omanikele, töötajatele, teenuste kasutajatele.
- Äriprotsessi iga elemendi roll teenuste edendamisel.
- Iga lüli motivatsioon kliiniku teenuste müügile.
- Iga lüli instrumendid ja lahendused müügi efektiivsuse suurendamiseks.
- Ootuste, tänulikuse, kiindumuse formeerimine patsientidel.
- Progressi saavutamine läbirääkimistel ja kindla pildi formeerimine edasistest tegevustest.
3 osa. Inimeste seisundit, soove, käitumist mõjutavad instrumnedid
- Mis juhib inimeste käitumist ?
- Kuidas inimesed võtavad otsusi vastu ja kuidas seda protsessi mõjutada ?
- Inimeste käitumise ja mõtlemise stabiilsed stereotüübid. Kuidas neid hävitada või integreeruda nendesse?
- Inimeste suhtlemise erinevad keeled. Taedvusetu usalduse loomine.
- Saavutamise positiivne motivatsioon ja vältimise negatiivne motivatsioon. Motivatsiooni erinevad strateegiad.
- Veeneva kõne struktuur. Kaudne sisestamine?
- Kehakeel ja patsiendi tähelepanu, ning taju juhtimise spetsiaalsed žestid.
4 osa. Suhtlemise eripärad hambaravi patsientidega
- Patsientide hirmud, nende regulatsioon ja muutmine tegevuse energiaks.
- Patsientide eelarvamused, nende avastamine räägimisel, ning ümberkujundamine huviks ja muutuste sooviks.
- Patsientide vajaduste avastamine, nende mõistmine patsiendi poolt, nende tugevdamine ja viimine valmisolekuni ravi suhtes.
- Ravi takistavate vasturääkimiste ja piiratavate uskude avastamine. Nende muutumine toetavateks ja motiveeruvateks.
- Progressi saavutamine läbirääkimisel, müügi lõpetamine, patsiendi nõusolek raviks.
- ,,Kõrgete,, hindade argumentatsioon, teenuste kõrge kvaliteedi garantii tähtsuse tõstmine patsiendi silmis
Täpsemat infot lektorist ja tema tegevustest saate www.braincoach.ru
KOOLITUS ON VENE KEELES.
Viimati muutis: Hambaarst.ee 03.12.2014