Esmaspäev, 08:05
Nädal algab hästi... Kõne reklaamiosakonnast, nad ei suuda ühte faili leida.
Soovitan neile otsinguprogrammi Fdisk. Loodan, et nad on mõnda aega hõivatud.
08:25
Laenuosakond kaebab, et nende võrguühendus ei tööta. Lubasin kohe asjaga
tegeleda. Tõmban kohvimasina seinast välja ja lülitan nende serveri tagasi. Miks
keegi mind ei kuula, kui ma räägin, et siin on liiga vähe pistikupesasid?
Laenuosakond tänab kiire tegutsemise eest. Jälle paar õnnelikku kasutajat!
08:45
Laojobud tahavad teada, kuidas nad oma tekstiredaktoris kirjastiili muuta
saavad. Küsin neilt, millise kiibikomplektiga emaplaat neil on. Lubasid tagasi
helistada, kui välja on uurinud.
09:20
Kõne harukontorist: nad ei suuda Lotus Notes'ist mingeid andmeid leida. Suunan
kõne keldrikorrusele valvuriruumi.
09:35
Reklaamiosakonnast teatatakse, et nende PC ei tööta enam ja näitab "ERROR IN
DRIVE O". Ütlen neile, et viga on operatsioonisüsteemis ja annan Microsofti
hotline-numbri.
09:40
Laotegelased väidavad, et said teada, et kirjastiilis pole kiibikomplektiga
mingit pistmist. Vastan, et ütlesin enne bitikomplekt, mitte kiibikomplekt. Nad
lubavad edasi otsida. Mis kuradi moodi nad juhiload on saanud?....
10:05
Koolitusjuht helistab, ta vajab uuele praktikandile koodi. Ütlen, et ta peab
esitama taotluse formularil 7A96GFTR4567LPHT. Väidab, et pole sellisest
formularist midagi kuulnud. Suunan ta keldrikorrusele valvuri juurde.
10:20
Tüübid laost ei anna rahu. Nad on ebasõbralikud ja väidavad, et ma lollitan
neid. Olevat nüüd ise välja uurinud, kuidas kirjastiili muuta. Tahavad minu
peale personalijuhile kaevata. Lülitan personalijuhi "hõivatud" peale. Siis
login ennast nende serverisse ja annan neile ühe õppetunni.
10:30
Tüdruksõber helistab. Tema vanemad tulevad nädalavahetusel külla ja ta on
põhjaliku programmi nende jaoks ette valmistanud. Ei lõpeta lobisemist. Ühendan
ta valvuriruumiga.
10:40
Jälle ladu! Teatavad, et kõik nende failid on tühjad. Ütlen neile, et see tuleb
sellest, kui üritatakse administraatorist targemad olla. Olen armuline ja luban
probleemiga tegeleda. Ootan 15 minutit ja muudan nende serveris fondivärvi valge
pealt mustale tagasi. Nad tänavad ülevoolavalt ja kinnitavad, et kaebamise
ähvardus oli lihtsalt nali. Alates tänasest söövad nad mul peost!
10:55
Valvur tuleb minu juurde ja räägib, et saab imelikke kõnesid. Tahab kindlasti
arvutitega tuttavaks saada. Luban tal kohe pihta hakata ja annan esimeseks
ülesandeks tähelepanelikult kuvarit jälgida. Lähen lõunat sööma.
14:30
Saabun lõunasöögilt tagasi. Valvur räägib, et personaliülem käis kohal ja
seletas midagi telefoniprobleemist. Lülitan ta telefoni uuesti liinile. Mida
need inimesed küll ilma minuta teeksid?
14:35
Lülitan teenusetelefoni uuesti sisse. See heliseb kohe. Helen (paistab uus
töötaja olema) logistikast helistab.
Ütleb, et vajab kohe uut koodi, kuna unustas vana ära. Seletan talle, et uue
koodi genereerib programm, kui sellele tema juuksevärv, vanus, mõõdud ja
perekonnaseis ette anda. Andmed on paljutõotavad. Ütlen, et kood saab alles
õhtuks valmis, aga kuna asjaga on kiire, toon selle talle koju ära.
14:40
Lehitsen veidi personalijuhi märkmikus. Kustutan kolmapäeva alt sissekande
"HOMME PULMA-AASTAPÄEV!!!" ja neljapäeva alt "PULMA-AASTAPÄEV! KODUTEEL LILLI
OSTA!!!" Mõtlen, kas
ta reedel ikka nii rahulolev välja näeb.
14:45
Valvur ütleb, et pilt tundub talle kuidagi tume. Lülitan kuvari sisse ja
käivitan screensaveri. Valvur teeb hoolega märkmeid. Kui oleks vaid võimalik
kõiki nii kergesti õnnelikuks teha...
14:55
Tõstan mõned sissekanded kataloogist "Parandatud vead" peaserverisse tagasi, et
öisel vahetusel igav ei hakkaks.
15:00
Lõpuks tööpäev läbi! Otsin personaliosakonna serverist Heleni aadressi ja võtan
ülemuste ruumi külmkapist pudeli shampust. Märgin veel kiiruga üles tema uue
koodi (123456) ja asun teele. Peale sellist päeva vajab ju inimene veidi
lõõgastumist!