Küsimus nr 6884

Liis küsis (10. veebr 2015)
Tere! Nimelt parandati mul ühel hambal 4 juurt. Kuu aega jäi järgmise ajani, kuid vahepeal seesama hammas andis mälumisel tunda. Kui arsti juurde läksin ning rääkisin, siis ta tegi mulle röntgeni ning ütles, et hamba all on varjestatus, seega peaks täidise välja võtma ning uue panema, mis poleks nii lõualuusse vms. Lisaks lisas ta, et ta mult siis täidise eest raha ei võta. Samuti ta palus ka oodata, et ehk läheb üle, vahepeal tegime korda kaks teist hammast ( mitte juureravi) ning ikkagi olid vaegused juureravi saanud hambal.
Arst siis tegi juureravi saanud hamba lahti ilma süstita, selgituseks ütles, et surnud hammas ja valu ei tohiks olla. Istusin seal siis 1h 30min ning valu oli lõpuks väljakannatamatu. kõik puurid, eukalüpti õlid, kuusekesed jms vahendid võeti ka kasutusele. Visiidi lõpuks pandi mulle rohi hambasse ning selgitati, et juureotsad said täidisest puhtaks, kuid on vaja veel kanaleid puhastada. Hammas valutas metsikult veel pärast kolm päeva. Lahkudes esitati mulle ka arve 68-le eurole, kas see ei peaks minema garantii alla, kui tegelikult see hammas peaks olema juba vaegusteta mul parandatud ja vähem kui poole aasta eest?
Vitali Gavrilin vastas (2015-02-17 22:02)
Tere Liis

Ilma kliinilise pildita on raske midagi oletada. Kui teil on kahtlusi, pöörduge teise arvamuse saamiseks veel lisaks ka mõne muu sama ala spetsialisti poole.


Mis puutub garantiisse, siis tervishoiuteenuste osutamine lähtub EV võlaõigusseadusest ning VÕS 41. peatüki kohaselt paraku ei ole tervihoiuteenuste osutamisel niisugust mõistet nagu "garantii". Vastavalt sellele ei või teenuse osutaja Teile lubada protseduuri edukust, saab rääkida vaid prognoosist.

Lugupidamisega
Vitali Gavrilin




Vitali Gavrilin Vitali Gavrilin, hambaarst

TÜ Endodontia resident Töötab HanzaDent hambaravis

NB! Meie leht kasutab küpsiseid (cookies) veebiliikluse analüüsimiseks ning kasutajakogemuse parandamiseks. Jätkates veebilehe kasutamist, nõustud küpsiste salvestamisega sinu arvutisse.