Kristel küsis (27. jaan 2014)
Tere!
Mure selline, et ühele hambale tehti juureravi umbes 3-4 aastat tagasi. Ja nüüd jaanuaris olen sama hambaga uuesti juureravi teostamas. Hambaarst asetas kolm korda ravimit kanalitesse ja nüüd 5 päeva tagasi täitis kanalid ära. Kuid ige on uuesti paistes veidi ja hammaste kokkupanekul on tunne, et hammas on kõrgemal taaskord.
Kas see on normaalne olukord ning taandub aja jooksul, või on põletik koos mädaga tagasi hamba all? Ja kas juurekanalite ravile on üldse mingi garantii? (arvestades veel seda, et hammas on veel ajutise plommiga).
Tänud vastuse eest juba ette
Mure selline, et ühele hambale tehti juureravi umbes 3-4 aastat tagasi. Ja nüüd jaanuaris olen sama hambaga uuesti juureravi teostamas. Hambaarst asetas kolm korda ravimit kanalitesse ja nüüd 5 päeva tagasi täitis kanalid ära. Kuid ige on uuesti paistes veidi ja hammaste kokkupanekul on tunne, et hammas on kõrgemal taaskord.
Kas see on normaalne olukord ning taandub aja jooksul, või on põletik koos mädaga tagasi hamba all? Ja kas juurekanalite ravile on üldse mingi garantii? (arvestades veel seda, et hammas on veel ajutise plommiga).
Tänud vastuse eest juba ette
Vitali Gavrilin
vastas (2014-01-29 08:31)
Tere Kristel
Pärast juureravi teostamist hammas võib muutuda tundlikuks, tundlikkuse ja valu levendamiseks peab sisse võtma valuvaigistid. Kui on kahtlus, et olukord ei lähe paremaks ja on tekkinud turse, soovitan pöörduda oma hambaarsti poole nii kiiresti kui on võimalik.
Tervishoiuteenuse osutamisel ei sätestata sellist mõistet nagu “garantii”. Vastavalt võlaõigusseadusele ei või tervisehoiuteenuse osutaja lubada patsiendi paranemist, kuid pakutav ravi peab olema kvaliteetne.
Lugupidamisega
Vitali Gavrilin
Pärast juureravi teostamist hammas võib muutuda tundlikuks, tundlikkuse ja valu levendamiseks peab sisse võtma valuvaigistid. Kui on kahtlus, et olukord ei lähe paremaks ja on tekkinud turse, soovitan pöörduda oma hambaarsti poole nii kiiresti kui on võimalik.
Tervishoiuteenuse osutamisel ei sätestata sellist mõistet nagu “garantii”. Vastavalt võlaõigusseadusele ei või tervisehoiuteenuse osutaja lubada patsiendi paranemist, kuid pakutav ravi peab olema kvaliteetne.
Lugupidamisega
Vitali Gavrilin