Küsimus nr 3452

Anu küsis (6. märts 2008)
Tahaksin uurida ühe tekkinud olukorra kohta. Nimelt käis minu alla 19 aastane poeg hambaarstil, hammas sai justkui ravitud napilt enne poisi 19 sünnipäeva, paar päeva peale sünnipäeva tuli aga samalt hambalt uuesti mingi kild lahti. Tundub, et garantiide andmine on iga arsti südametunnistuse asi, sest seda, et tegu ikka sama hambaga, enam ei arvestatud. Öeldi, et jah, kui seda hammast oleks parandatud täiskasvanul, oleks olnud garantii, aga nüüd enam pole... Seega peaks nüüd täie rauaga maksma. Kas selline ongi kord või teeb iga firma, mis talle parasjagu kasulik tundub?
Triin Kunsing vastas (2008-03-10 16:20)
Ühest korda garantiide andmisel hambaravis ei ole ja tõepoolest on antud juhul tegu iga firma oma otsusega. Iga arst peaks siiski vastutama ka oma tehtud tööde eest. Kui Te ei saa kokkuleppele oma hambaarstiga uue täidise asetamise suhtes, siis võite pöörduda selle arsti tööandja poole või Tervishoiuameti juures tegutseva Ravikvaliteedi komisjoni poole.
Triin Kunsing Triin Kunsing, hambaarst

Haridus: Tartu Ülikool 1995-2000, 2000 a. Stockholmi Karolinska Instituut. Töötab Tallinnas Kliinik 32-s hambaarstina, kus tegeleb eelkõige ravi- ja proteesitöödega

Seotud asutusega:
· Kliinik 32 Tornimäe 5, Tallinn

NB! Meie leht kasutab küpsiseid (cookies) veebiliikluse analüüsimiseks ning kasutajakogemuse parandamiseks. Jätkates veebilehe kasutamist, nõustud küpsiste salvestamisega sinu arvutisse.