Küsimus nr 3366

Made küsis (31. jaan 2008)
Minu mure on korra siin juba üleval olnud. (Esteetiline hambaravi:
Küsimus nr 3182 ) Laminaat esihambal tuli taas lahti ja seda üsna ebasobival ajal, aastavahetuse viimasel päeval. Seda paigaldanud arst oli sõitnud talvepuhkusele. Hammas taastati teise arsti pool ajutiselt komposiidiga. Taas sain laminaati paigaldanud arsti juurde aja 18. jaanuar, kus mulle tehti selgeks et minu olukorras tuleb laminaadid vahetada kroonide vastu. Kuigi tööle kehib garantii, paluti mul tasuda kroonide ja laminaatide hinnavahe, mis oli 4000 krooni pluss veel mingi tööraha. Tänasel päeval, mis on siis 30 jaanuar käsin kroone proovimas, need osutusid täiesti valet värvi ja sobimatu kujuga, isegi nii, et ei saanud mälumispindu vastamisi asetada. (Käisin laboris kohal nii värvi kui kuju asjus konsulteerimas) Lisaksin veel, et hambaarsti poole pöördudes ei olnud mul hammastes ainsatki auku, esihambad olid küll plommitud, kuid mitte lagunenud. Ootan nüüd uusi kroone, sest omi hambaid enam tagasi ei saa. Küsimus oleks nüüd järgmine - millise hambalabori teenused oleksid usaldusväärsed? ja kas mul on võimalik kuskile esitada pretensiooni ravi kohta?

Ette tänades
M.
Jan Orn vastas (2008-02-01 14:40)
Usaldusväärne on labor siis, kui te saate nende poolse garantii ja teie ning teie hambaarst olete tulemusega rahul.
Ravi kohta tekkivate pretensioonide lahendamiseks on Tervishoiuameti juurde loodud Ravikvaliteedi komisjon, mille töösse on kaasatud erinevaid spetsialiste.
Jan Orn Jan Orn, hambaarst

Haridus: Tartu Ülikool 1989-1994; Töökohad: alates 1995 SA TÜ Kliinikum osak.juhataja; 1995-1998 Tartu Ülikooli õppejõud; alates 1998 Nigul ja Orn Hambaravi hambaarst

Seotud asutusega:
· Nigul ja Orn Hambaravi OÜ Sõbra 56a, II korrus, Tartu, Tartumaa

NB! Meie leht kasutab küpsiseid (cookies) veebiliikluse analüüsimiseks ning kasutajakogemuse parandamiseks. Jätkates veebilehe kasutamist, nõustud küpsiste salvestamisega sinu arvutisse.