Hambaravikliiniku administraatori motivatsiooni- ja arengupäev 2019. UUS!

 

Hambaravikliiniku töötajate

suhtlemis- ning tegutsemiskultuuri kujundamine (osa II)

NB! II osa sobib väga hästi ka kõigile neile, kes varem osalenud ei ole. Uus programm.

Miks tasub tulla?

Me kõik vajame aeg-ajalt motivatsiooni, et anda endast maksimum. Vajame arengut ja uusi ideid ning vastuseid vastuseta jäänud küsimustele. Me tahame suhelda oma valdkonna teiste spetsialistidega ning jagada oma kogemusi ning saada tuge.

 

Miks see programm vajalik on?

Hambaravi kliiniku administraatoritel lasub väga suur vastutus arstide kõrval patsientide rahulolu saavutamisel. Seoses pikkade ravijärjekordadega ning osalt ka teenuse kõrge maksumusega esineb olukordi, kus arusaamatused toovad esile patsientide stressisesiundi, mis väljendub inetus sõnavahetuses või kaebekirjades. Paljud administraatorid pole reeglina sellisteks olukordadeks valmis, mille tagajärjeks on konfliktolukorrad või sisemine läbipõlemine.
Antud koolituse eesmärgiks on administraatorite psühholoogiline ettevalmistamine säärasteks olukordadeks ning käitumismudeli õppimine.

Mida ja kuidas Sa sellel päeval õpid?

  • eneseanalüüs ning õpieesmärgi seadmine “multifilmi” meetodi abil
  • rühmatöö käigus sagedamini esinevate suhtlusprobleemide kirjeldamine
  • patsiendi “tüüpide” markeerimine värvide järgi
  • meenutus erinevatest inimtüüpidest (domineeriv, mõjutav, kohanev, objektiivne)
  • erinevuste analüüs. Käitumismustrid. Suhtumine administraatori vigadesse
  • erinevate inimtüüpide stressi sümptomid, põhjused, tagajärjed ning lahendused
  • kokkusobiva käitumise harjutamine gruppides – õpime ära tundma ja kasutama õiget käitumist erinevate “tüüpide” puhul.
  • aja kasutus ja administraatori tegevuste prioritiseerimine
  • eesmärgipärase tegutsemise põhimõtted ja seos aja kasutusega
  • selgitame välja, kuhu aeg kaob?
  • “Eisenhoweri aken” tööülesannete hindamiseks olulisuse ja pakilisuse seisukohast
  • tegevuste prioritiseerimine ja järjestamine rühmatöö abil
  • raskete olukordade lahendamine administraatori töös: nõustu patsiendiga alati,alati, alati… enne kui pakud oma lahenduse! Grant Gardone soovitused raskete vestluste pööramisel positiivseks.
  • kirjalik suhtlemine raskete situatsioonide lahendamisel
  • harjutame e-kirja koostamist etteantud probleemide lahendamisel

Programmi viib läbi pikaajalise kogemusega konsultant ja koolitaja Alar Nigul

Millal ja kus koolitus toimub?

18. jaanuaril 2019 (reede)

kell 9.30 – 17.30 

Radisson BLU Olümpia hotelli konverentsikeskuses (II korrusel)
Liivalaia 33, Tallinn

Investeering:

(kuni 20. detsembrini 2018) 228.00

Alates 21. detsember 2018 258.00

Tasu sisaldab: käibemaksu, põhjalikke koolitusmaterjale, tunnistust, kohvipause, lõunat

Registreerimiseks võta meiega ühendust:

Ortostuudio OÜ

info@ortostuudio.ee

53095294 Anne Raag

53341328 Karin Aarniste

 

Olete väga oodatud!