Hambaraviregistri tutvustus

Kust kogub Hambaarst.ee hambaraviasutuste infot?

 

Milliste andmete alusel seotakse hambaravitöötajad kindlate hambaraviasutustega?
Hambaarst.ee-le laekuvad töötajate andmed järgmistest allikatest:

  • Hambaarst.ee kasutajaks registreerumine - inimene ise märgib ära millises asutuses ta töötab. Kui inimene registreerus kasutajaks näiteks 4-5 aastat tagasi ja pole viimasel ajal portaalis käinud ja oma andmeid muutnud, võibki register sisaldada tema kohta aegunud andmeid.
  • Koolitustele registreerumine - siin kogunevad andmed nii Hambaarst.ee online-registreerumiste kaudu kui ka EHL poolt sertifitseeritud koolitustest. Iga inimene märgib seal ise, millise asutuse alla ta kuulub.
  • Asutused said kuni 2006.a alguseni ka ise oma töötajate andmeid registris täiendada ja parandada. Kuna asutuste register on eksisteerinud Hambaarst.ee algusest peale, siis võib siin olla samuti sisse jäänud aegunud andmeid, kui asutus ise andmete uuendamise vastu pole huvi tundnud.
  • Hambaarst.ee kontrollib töötajate seotust asutustega ka Tervishoiuameti tervishoiutöötajate registrist
  • Töötajate staatust kontrollitakse ka mitmesuguste infokataloogide (Meditsiinikataloog, Medinfo) alusel, kus samuti on töötajate nimed asutuste juures toodud.

Kui leiate Hambaarst.ee registrist vea ning teate, et mõni töötaja teatud asutuse alla enam ei kuulu, andke sellest palun teada Kontaktilehe kaudu.

 

Kuidas saab asutuse andmeid muuta?
Asutuse andmete muutmiseks saatke uued andmed koos selgitusega meiliaadressile register@hambaarst.ee. Väiksemaid täpsustusi saab teha tööajal ka telefonil 523 7448 (E-R 9.00-17.00).

 

Millised eelised on Registri tasulisel liikmesasutusel?

  • Tasuliste asutuste nimesid näidatakse Registri parempoolses menüüs olenemata sellest, millist asutust Registrist parajasti otsitakse, mis toob need asutused patsientidele väga hästi nähtavale
  • Asutuste nimekirjas näidatakse tasulise asutuse korral lisaks nimele kohe ka aadressi, logo ja telefoni, mis tõmbab antud asutusele rohkem tähelepanu
  • Asutuse enda lehele saab tasulise asutuse korral lisada tutvustavat lisainfot - lahtiolekuajad, asukoha kirjeldus, teenused, filiaalid, maksevõimalused, soodustused, logo, fotod vmt

 

Kuidas saab liituda?
Saatke oma meiliaadressilt Hambaarst.ee meilile register@hambaarst.ee avaldus, milles märgite ära:

  • kõik oma asutuse andmed, saadate logo ja foto(d)
  • arstide ja abiliste nimed, ametid
  • millisele firmale teha arve ning kuhu see saata (kui erineb asutuse ärinimest)
  • kontaktisiku andmed

Kui teie asutus on juba registris olemas ning kõik andmed on õiged, piisab lihtsalt asutuse nimel avalduse saatmisest. Pärast avalduse kättesaamist täpsustab Hambaarst.ee teiega vajadusel andmeid, asutusele saadetakse arve, ja pärast selle tasumist loetakse asutus Registriga liitunuks kokkulepitud ajaks.

 

Kas asutus saab ise ka oma andmeid muuta?
Alates 15.jaanuarist 2006 pole võimalik asutustel ise enam oma andmeid Registris muuta. Andmete muudatuste kohta tuleb saata info asutuse meililt Hambaarst.ee meilile register@hambaarst.ee ning muudatused lähevad üles 2 tööpäeva jooksul.

 

Kui palju maksab Registriga liitumine?
Tavapärane kuutasu on 10 € +km.
Liituda saab minimaalselt 6 kuuks.

 

Mis saab siis, kui asutuse liitumisaeg läbi saab?
Kui tasutud aeg saab täis, lähevad asutuse lisaandmed automaatselt peitu ja Hambaarst.ee saadab teile meeldetuletuse, kas soovite liitumisaega pikendada järgmiseks perioodiks. Ilma teiepoolse kinnituseta me automaatselt liitumist ei pikenda ja uut arvet ei saada.

Kui teil tekib veel küsimusi või kommentaare, saate need esitada Kontaktilehe kaudu või helistades telefonil 5237448 (E-R 9.00-17.00).